Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor complexe vraagstukken. Collega’s komen naar jou voor advies en jij helpt hen verder. Je bewaakt de kwaliteit van het werk en stuurt bij waar nodig.
Ook speel je een belangrijke rol in het verbeteren van processen. Jij ziet waar het slimmer, sneller of beter kan, en pakt dat ook op.
Baas Verkley is een club van doeners
Experts in technische infrastructuur. Landelijk opererend. Van ondergrondse infra tot bovengrondse netwerken: we leggen de basis van Nederland. Onze ambitie? Energietransitie. Samen zetten we de schouders eronder. En over een aantal jaar denken wij en misschien ook jij: yes, ik was erbij!
We zijn bazen onder elkaar. Een groot deel van ons werkt buiten, met beide voeten in de aarde. Hard werken, hard lachen. Bij ons werken alleen maar bazen. Je herkent ons meteen:
Regen? Kunnen we tegen
Niet lullen maar poetsen
Onze handen? Steevast uit de mouwen
Aanpakken, doorzetten, always in a good mud
Trots op wat we samen voor elkaar krijgen
Geen Baas. Geen probleem. Kun je altijd ergens anders heen.
Wel een Baas? Hoor je erbij. Lees snel verder.
Jouw kenmerken
Je hebt een mbo-4 of hbo-diploma op zak, liefst in een technische richting.
Een paar jaar ervaring als engineer middenspanning
Kennis van programma’s als Autocad of Infracad. Heb je dit nog niet? Geen probleem! We leren het je wel
Je hebt een rijbewijs: wel zo makkelijk om op alle locaties te komen
Je schakelt makkelijk van een groot project naar een ad-hoc-klus die er even tussendoor komt
Organiseren gaat je goed af, ook als er een keer druk op de ketel staat
Je weet je in het Nederlands prima uit te drukken. Op papier en in gesprek
Waarom dit een goede deal is
Vanaf dag 1 een goed salaris: tussen €3.825,- en €6.493,- bruto per maand
38 (!) vrije dagen per jaar (we houden van doorwerken, maar ook van opladen)
Een goeie pensioenregeling, want ook later wil je nog Baas zijn